Засідання відбулося в дистанційному режимі під головуванням ректора КПІ ім. Ігоря Сікорського М. З. Згуровського.

На початку засідання ректор визначив для обговорення питання організації прийому до КПІ нового поповнення, прийняття дуже відповідальних рішень щодо початку нового  навчального року, зваживши на усі ризики і можливості поточного часу, традиційні питання за усіма напрямами роботи університету.

Перший проректор Ю. І. Якименко

Адміністративно-управлінська робота

Проведена низка нарад і консультацій, а також опитування викладачів і студентів щодо режиму початку навчального року. Питання готується для розгляду на Адмінраді та відповідний проект наказу.

Крім того, ми надіслали персональні запити кожному декану. Від половини отримали відповіді, інші – надійдуть сьогодні. Дуже ґрунтовну відповідь надіслав Віталій Борисович Максименко з медичними рекомендаціями, що дуже суттєво. Готується відповідне питання на адміністративну раду та проект відповідного наказу.

Здійснюється розроблення регламентів організації роботи з зарахованими студентами і формування пакетів документів для них. Після цього планується організація зустрічі з ними.

Відповідно до рішення Адмінради проведені співбесіди з керівниками підрозділів з критичним станом інформресурсів. За результатами нового тижневого моніторингу розіслані зауваження керівникам всіх кафедр, зокрема аналізується виправлення ситуації в конкретних підрозділах.

Виконується узгодження проектів штатних розкладів НПП підрозділів з урахуванням доведених додаткових фондів спецкоштів.

Продовжуються планові роботи з впровадження ЕДО. У вересні повинна завершитися експлуатація системи у тестовому режимі, після чого ми перейдемо до нового етапу – підключення віддаленого доступу до ЕДО для керівників. Цього тижня відбувається підключення нашої мережі через інформаційний ресурс до системи НАЗЯВО.

Освітній процес

Проведено заключну перевірку повного завантаження РНП до бази даних. Здійснюється контроль наповнення кожним підрозділом дистанційної платформи «Sikorsky». Ведеться підготовка системи «Електронний кампус» до роботи в екстремальних умовах, зокрема здійснюються заходи із залучення додаткових хмарних сховищ. Отримали попередній позитивний результат.

Розробляються рекомендації підрозділам для внесення змін в РНП щодо лабораторних і практичних занять за умови дистанційного режиму навчання. Є певні пропозиції, зокрема – для магістрів пропонується змішаний вид цієї роботи. Всі пропозиції будуть розглянуті найближчим часом та внесені рекомендації.

Приймальна комісія

Б а к а л а в р и: максимально можлива кількість бюджетних місць - 4283. Станом на 14.08  подано 14512 заяв, з них 3284 з першим пріоритетом. На сьогодні – це вже 17 з половиною тисяч заяв.

М а г і с т р и: В конкурсі на 1333 бюджетних місця беруть участь 2834 особи. Прогнозується недобір по 4-х спеціальностях. Але, оскільки вже провели фаховий іспит на спеціальності з великим конкурсом, то більшість абітурієнтів вже побачила свій результат і ще залишається час подати заяви на інші спеціальності.

А с п і р а н т и: До вступних випробувань (початок 28.08) допущено 274 особи, кількість бюджетних місць - 252.

Д о к т о р а н т и: 8 рекомендованих вступників на 10 планових місць.

Дуже важливо, що у нас зараз здійснюється розроблення регламенту і комплекс підготовчих робіт з прийому відбірковими комісіями факультетів оригіналів документів безпосередньо на факультетах. Враховуючи епідеміологічну ситуацію та рекомендації МОЗ, ми маємо не допускати скупченості. Кожна відбіркова комісія повинна приймати оригінали у своєму корпусі. Розпорядження вже підготовлено, з деканами обговорено, готуємо розмітку у студмістечку.

Проректор із навчально-виховної роботи Н. В. Семінська

Навчально-виховна робота

Протягом тижня, за дорученням ректора, на каналі ДНВР проводилось опитування серед студентів, співробітників та викладачів, щодо організації навчання в осінньому семестрі 2020/2021.

Публікація мала 24212 тис. переглядів та майже 2500 поширень.

Станом на 18.00 (12.08.2020) у опитуванні взяло участь 8427 особи, з них 7957 студентів (37% від загальної кількості) , 427  НПП та співробітників (10% від загальної кількості). За результатами опитування голоси розподілилися таким чином: «За дистанційне навчання» - 57,5%, «За змішане» - 39.7%, «Інше» - 2,8%. Більш детальний аналіз результатів голосування за посиланням.

М. З. Згуровський

Очевидно, ці результати бажано оприлюднити вже сьогодні. І, до прийняття нами рішення щодо порядку і режиму початку нового навчального року, люди мають продовжити обговорення і внесення пропозицій з цих надзвичайно важливих питань. Прошу оприлюднювати результати громадського обговорення на всіх доступних ресурсах університету.

Н. В. Семінська

Ми так і робимо – дублюємо, щоб було максимальне охоплення.

Разом з юридичним відділом та ДООП проводилась  робота над «Регламентом реалізації дистанційного навчання».

Спільно з КБІС, ПК, СМ та групою заст. деканів здійснювалася розробка деталізованого алгоритму організації початку освітнього процесу 1-го курсу, який враховує, зокрема інформування про роботу з ЕК, проведення зустрічей знайомств з факультетами/інститутами, порядок поселення (закріплення койко-місць), отримання  відстрочки від призову на військову службу, процеси поновлення/переведення/відшкодування коштів тощо

Спільно з Медіалабораторією та факультетами плануємо проведення Дня першокурсника в онлайн форматі. Від факультетів теж буде онлайн, але персонально.

Стипендія

Завершена, спільно з ДЕФ, ПК, юридичним управлінням, робота над Положенням про пільгове кредитування. Розпочата процедура підписання.

Спільна робота з приймальною комісією університету

Організовано щоденну допомогу волонтерами, з числа співробітників департаменту, на пункті прийому заяв та заповнення електронних кабінетів, з урахуванням всіх санітарних норм. Студентів майже не долучаємо, щоб не наражати на небезпеку. Постійно інформуємо абітурієнтів про особливості вступу на офіційних ресурсах ПК та відповідаємо в ботах.

Розробляємо "інформаційно-ознайомчий комплект для першокурсників".

Працевлаштування

Розпочато підписання Договору про співпрацю з Акціонерним товариством «Ощадбанк».

Запустили новий сайт Центру розвитку кар’єри http://rabota.kpi.ua/.

Закінчуємо визначення критеріальних вимог до наших випускників проаналізувавши сайти наших партнерів (~337 компаній) та сайти інтернет-ресурсів work.ua, job.ua. Станом на 14.08  опрацьовано матеріал по 36 спеціальностям/ 97 освітнім програмам.

Продовжуємо інформування про стан самопочуття курсантів та студентів КПІ, що опинилися на карантині. Постійно знаходимося на зворотному зв'язку зі студентами ІТС та командуванням ІСЗЗІ.

Студенти ІТС вийшли з карантину та переселені з 12 гуртожитку до профілакторію.

16 гуртожиток - стан хворого студента задовільний.

У гуртожитку на самоізоляції залишилось 2 студента. Інші, проходять ізоляцію поза межами гуртожитку. Лікарі КМСП на постійному зв’язку зі студентами. Харчування забезпечується волонтерами.

Коментар М. З. Згуровського

В результаті громадського обговорення ми підходимо до декількох сценаріїв початку навчального року. Потрібно розробити відповідні регламенти роботи для кожного з можливих сценаріїв.  Для їх втілення потрібна суттєва активізація   інформаційних мереж університету, платформи дистанційного навчання «Sikorsky», мобілізація роботи кафедр і підрозділів в дистанційному режимі. Починайте розробляти деталі вже зараз.

Заступник проректора з наукової роботи Ю. М. Сидоренко

На виконання доручень ректора

Спільно з Головою Вченої ради університету М. Ю. Ільченком проведено роботу над підготовкою проєкту Стратегії розвитку вищої освіти України на 2021-2031 роки (Розділ 7: Наукова та науково-технічна діяльність в процесі здобуття вищої освіти).

Взаємодія із державними органами влади

Підготовка та проведення 13.08.2020 р. наради за участі Першого заступника міністра освіти і науки України Миколи Кизими.

За запитом МОН України проведено повторну експертизу конкурсної заявки за державним замовленням.

Поточна організаційно-аналітична робота

12 серпня проведено спільну нараду за участі розробників окремих блоків та систем нового наносупутника PolyITAN-6 формату 6U (М.Ю. Ільченко, П.І. Лобода, С.П. Пуха, А.Т. Орлов, Р.В. Антипенко) з метою підготовки комплекту документації на конкурс МОН України.

Зібрано інформацію від структурних підрозділів КПІ ім. Ігоря Сікорського щодо участі у виставці "Зброя і безпека - 2020". Дали згоду на участь у виставці такі підрозділи: ІАТ, ММІ, ІМЗ, ПБФ, ІЕЕ. На даний час планується виставити 18 експонатів.

На фестиваль "SIKORSKY CHALLENGE 2020" подано 54 проєкти, з них 14 з КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Завершення роботи Комісії з підготовки документів до МОН України щодо надання статусу національного надбання для наукового об’єкту "Комплекс експериментальних стендів для досліджень та випробувань виробів космічної техніки КПІ ім. Ігоря Сікорського".

Підготовлено та передано до Медіалабораторії КПІ ім. Ігоря Сікорського інформацію щодо наявності політики КПІ ім. Ігоря Сікорського у сфері інтелектуальної власності.

Інформація опублікована на ресурсах університету.

Науковцям з РТФ, ФЕЛ, ІАТ, ТЕФ, ІМЗ, ОКБ "ШТОРМ" розіслано запрошення Північно-західного політехнічного університету (м. Сіань, КНР) щодо спільної реалізації проекту зі створення інноваційної платформи CubeSat з біологічним навантаженням з метою формування відповідних пропозицій.

На цьому тижні найбільш важлива робота – це підготовка до атестації університету. Сьогодні відбудеться нарада МОН щодо цього питання.

Голова Вченої ради М. Ю. Ільченко

1. Участь у роботі очолюваної М.З. Згуровським підгрупи №7 МОН України і експертної групи КПІ у співпраці з Радою проректорів з науки ЗВО України з напрацювання пропозицій до проекту Стратегії розвитку вищої освіти України на 2021-2031 роки за розділом «Наукова і науково-технічна діяльність у процесі здобуття вищої освіти». Поставлене керівництвом міністерства завдання виконано в обсязі та у терміни згідно з календарним планом.

У мене в руках лист від заступника міністра Вітренка А.О., в якому він повідомляє, що завтра 18.08 буде проведено загальне засідання робочої групи, а всі, хто підготував пропозиції, мають сьогодні їх подати в міністерство. Ми ще маємо доопрацювати. В порядку обговорення ми отримали пропозиції від 12-ти проректорів з усієї України по SWOT-аналізу.

Велась двостороння переписка з ученим секретарем нашої робочої групи №7, яка також взяла на себе функції збору пропозицій, які надходять. Три пропозиції надійшли зокрема з Інституту економіки природокористування та сталого розвитку.

Головне завдання – підготуватися до зустрічі членів робочої групи.

2. Проведено презентацію з нагоди візиту 13 серпня до КПІ першого заступника міністра М.О. Кизими.

3. Разом з Ю.М. Сидоренком проведено підготовчу нараду з потенційними учасниками виконання майбутнього комплексного проекту зі створення космічного апарата «6U». Прийнято рішення напрацювати відповідні пропозиції до запиту в МОН щодо участі в конкурсі держбюджетної тематики на 2021 рік.

Начальник відділу організаційного забезпечення міжнародної діяльності ДМС А.В.Ковтун

Робота з організації набору іноземних громадян на навчання

1. Приступили до виконання завдання ректора розробити і описати систему роботи Університету з питань набору іноземних громадян на навчання та роботи з ними в період навчання – за нових умов.

Ця система має бути невід’ємною складовою практики управління університетом через визначення цілей ("kpi" – "key performance indicators") та встановлення відповідальності за їх досягнення, або недосягнення.

Вихідними матеріалами для формування нової системи є рішення Вченої ради від 30 червня та Адміністративної ради від 5 серпня 2020 «Про системні перетворення в університеті», наказ від 20 липня 2020 № 7-123 «Про вдосконалення системи управління університетом», План скоординованих ДМС і ЦМО дій оперативного характеру, схвалений на нараді 21 липня під головуванням ректора М.З.Згуровського та ряд інших нормативних документів університету з цих питань останнього періоду.

2. Кількісні характеристики ходу вступної кампанії станом на 17.08.2020 р. такі (враховувались студенти, які вже підписали контракти та заплатили за навчання):

На бакалаврат: 103 контракти ( рік тому - 90 )

В магістратуру: 33 контракти ( рік тому - 26 )

В аспірантуру: 6 контрактів ( рік тому - 0 )

Поновили навчання: 3 контрактники.

Всього станом на 17.08.2020 зараховано 145 іноземців.

Видано запрошень на навчання: 65 (на вступ до КПІ - 42 запрошення, до аспірантури – 2, на ПВІ – 21).

Рік тому було видано 197 запрошень на навчання.

Певне відставання у виданні запрошень у порівнянні з минулим роком обумовлено тим, що минулого року запрошення розпочали видаватись з 10.05.2019, а у цьому році - з 13.07.2020, тобто фактично затримка у початку видачі запрошень у цьому році складає 2 місяці.

3. Координаційна рада з питань набору іноземних громадян та роботи з ними в період навчання розпочала практичні дії з метою досягти змін на краще вже у цьому році, а саме:

- Дипломати – представники Посольств іноземних держав в Україні країн, які вважаються потенційно ємними для приїзду їх громадян на навчання в КПІ (22 країни: Азербайджан, Туркменістан, Узбекистан, Туреччина, Йорданія, Іран, Китай, В′єтнам, Бразилія, Аргентина, Перу, Еквадор, Марокко, Нігерія, Індія, Пакистан, Туніс, Сенегал, Кувейт, Конго, Ізраїль, Єгипет) запрошені відвідати КПІ та обговорити взаємодію з питань набору іноземних громадян цих країн на навчання в КПІ;

- Виявив бажання особисто приїхати до КПІ Посол Узбекистану в Україні та дипломати ще 7 країн. Ці візити готуються.

Розпочато взаємодію з Посольствами України в "перспективних" зарубіжних країнах, робота з якими важлива з точки зору можливого обсягу контингенту громадян цих країн на навчання в КПІ.

На цьому тижні працювали з Посольством України в Ісламській Республіці Ірак.

За дорученням ректора працюємо над пропозицією колишнього Посла України в Китаї Ігоря Антоновича Литвина про створення ТОВ "Education in Ukraine", яке опікувалось би залученням китайської молоді на навчання в закладах вищої освіти України, зокрема в КПІ, з  подальшим поширенням діяльності на ряд інших країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Близького та Середнього Сходу.

Оскільки на даний час укладання угоди про оренду площ неможливо, готується проект угоди про співпрацю на безоплатній основі.

На 9 вересня 2020 р. заплановано перший візит групи журналістів впливових ЗМІ з 18 країн, акредитованих в Україні, під девізом «КПІ – відкритий для світу!» з метою показати їм університет, його історію, кращі лабораторії, гуртожитки, інші можливості для навчання іноземних громадян в нашому університеті

Серед запрошених ЗМІ: Times Internet (Індія), Morocco World News (Марокко), незалежне інформаційне агентство «Туран» (Азербайджан), інформаційне агентство «Медиа-Туркмен» (Туркменистан), PlusTvAfrica (Нігерія), незалежна англомовна газета «The Daily News Egypt» (Єгипет), Національне інформаційне агентство Узбекистану, Radio Television Nationale Congolaise (Конго), Agence Tunis Afrique Presse (Туніс), державне інформаційне агентство «Associated Press of Pakistan» (Пакистан), Le Quotidien (Сенегал), незалежна англомовна газета «The Jordan Times» (Йорданія), англомовна газета «Tehran Times» (Іран), VietnamPlus (В'єтнам), The Rio Times (Бразилія), Cronica (Аргентина), державне інформаційне агентство «ANDINA» (Перу), El Universo (Еквадор).

На наш погляд, це буде сприяти створенню позитивного іміджу КПІ в різних регіонах світу і, відповідно збільшенню набору іноземних громадян на навчання в КПІ.

Така запланована робота по формуванню позитивного іміджу КПІ в світі буде координуватися із структурами ІМЯО.

Розвиток нормативної бази університету у міжнародній сфері

Йдуть перемовини і підписання типової Угоди про співпрацю з компаніями, які на безоплатній основі надають послуги по набору іноземних громадян як кандидатів на навчання в КПІ з числа тих 23 компаній, які відвідали КПІ 24 липня, зустрілися з керівництвом університету, ознайомилися з КПІ, відвідали гуртожитки.

Текст договору виключає всі можливі ризики, з якими – за повідомленнями ЗМІ – можуть зіткнутися університети при взаємодії з такими компаніями.

Деякі інші важливі заходи

1. Робота групи із забезпечення позитивної динаміки показників КПІ в світових рейтингах університетів:

– Вперше КПІ робить спробу пробитися до Шанхайського рейтингу: КПІ зареєструвався в GRUP SURVEY (базі даних університетів для рейтингування в Academic Ranking of World Universities (ARWU)) Шанхайського рейтингу.

Робоча група в складі О.М. Новікова, П’яткової А.В., С.І. Сидоренка відправили упорядникам рейтингу дані за 2015–2018 роки.

2. Протокольне забезпечення

Надали протокольне забезпечення під час візиту Першого заступника Міністра освіти і науки України Миколи Олександровича Кизими.

Проректор з адміністративної роботи В. А. Кондратюк

Розроблено та затверджено нову інструкцію з охорони праці при проходженні вступних інструктажів з урахуванням рекомендацій МОН та МОЗ. Цього тижня плануємо провести зібрання з відповідальними особами факультетів та інститутів і донести їм цю інформацію.

Розроблено план заходів на випадок медико-біологічної надзвичайної ситуації, пов‘язаної з небезпекою захворювання на коронавірусну хворобу COVID 19 серед працівників та здобувачів вищої освіти Університету.

Щодо напряму господарської роботи:

- провели просочування вогнетривкою речовиною текстильних виробів в Центрі культури та мистецтв;

- розпочали планову перевірку виконання приписів ДСНС в структурних підрозділах перед початком нового навчального року;

- продовжуємо третій покіс трави навколо усіх будівель, включаючи паркову зону;

- розпочали роботи з гідроізоляції даху 7-го навчального корпусу;

- розпочали роботи з видалення аварійних та сухих дерев в парковій зоні Університету;

- продовжуємо ремонтні роботи тепломережі з частковою заміною обладнання від головного корпусу до 28-го навчального корпусу;

- продовжуємо готувати кошторисну документацію з виконання поточних ремонтів аудиторного фонду університету та місць загального користування згідно із затвердженим планом на Раді з питань розвитку. Підготовлено технічну документацію по 12, 17, 18 та 35-ому навчальних корпусах, яку плануємо виставляти на майданчик прозоро наступного тижня;

- провели зібрання з помічниками деканів/директорів факультетів/інститутів за напрямом  господарської роботи щодо підготовки університету до нового навчального року з урахуванням усіх рекомендацій МОЗ та МОН і протиепідемічних заходів;

- у скверику за музеєм авіації та космонавтики продовжуються роботи з вкладання тротуарної плитки. Закінчили проводити роботи з прокладання другої половини системи зрошення. Висадили зелені насадження сакури у кількості 20 шт. Розпочали проводити підготовчі роботи під встановлення електричних опор;

насадження сакури

- продовжуємо працювати над процедурою передачі університету нового музейного експонату - літака АН-2;

- закінчуємо виконання другого етапу з благоустрою території біля 17-го навчального корпусу;

- закінчуємо підготовку проекту благоустрою території за 28 навчальним корпусом;

- продовжуємо збирати щити для організації дистанційного знімання показів з  теплолічильників. Станом на кінець тижня КПІ - Телеком проклав Інтернет ще до 5-ти точок;

- розпочали підготовчі роботи за напрямом енергозбереження щодо утеплення фасаду 7-го навчального корпусу в частині, де розташовані потокові аудиторії;

- підготували технічне завдання на утилізацію використаних засобів особистого захисту;

- провели спеціальне оброблення поверхонь, з якими найчастіше контактують люди в університеті, дезінфікуючими засобами з використанням розпилюючих пристроїв;

- щоденно здійснюємо вологе прибирання в усіх будівлях університету дизінфікуючими та хлоровмісними розчинами.

Щодо соціального напряму:

-  продовжуємо надавати послуги харчування курсантам ІСЗЗІ та студентам ІТС, які перебувають у 12 гуртожитку на карантині у віддаленому режимі. Доставляємо страви та продукти харчування;

- у зв‘язку з численними зверненнями співробітників університету з 20.08.2020 плануємо відкрити їдальню першого корпусу з дотриманням усіх обмежень та карантинних норм для працівників університету

  1. розпочали видавати в структурні підрозділи засоби особистого захисту, які  університет отримав від «УКРВАКЦИНИ» - 4000 шт. одноразових масок і від уряду району Сяошань міста Ханчжоу, Китай, медичних масок одноразових – 40 000 шт, мед. масок №95 – 700 шт.  та 50 безконтактних термометрів; 
  2. бази відпочинку працюють в штатному режимі;

- середнє завантаження по путівках в ОК Маяк складає 57%, в СВСТ "Сосновий" - 74%. «Політехнік» протягом тижня був заповнений на 43% та на вихідні 77% завантаження;

- проводимо рекламну кампанію для баз відпочинку у соцмережах та інших інформаційних ресурсах.

Щодо напряму безпеки:

- продовжуємо спільне патрулювання по території університету з поліцією та з національною гвардією;

- за попередній тиждень складних правопорушень по території Університету не було виявлено.

М. З. Згуровський

Зараз необхідно допомогти автопідприємству вірно організувати роботу. Потрібно призначити відповідних керівників, довести функціональні обов’язки, роз’яснити і допомогти людям. Вадиме Анатолійовичу, прошу виконати цю роботу.

Начальник департаменту економіки та фінансів університету М. В. Броницька 

Отримано фінансування на серпень за всіма бюджетними програмами.

Виплачено заробітну плату за першу половину серпня.

Нараховуємо академічну та соціальну стипендію за серпень. Академічна стипендія планується до виплати 21 серпня, соціальна - після надходження фінансування.

Надано інформацію на запит МОН щодо встановлення вартості навчання не нижче індикативної та її розміщення на сайті університету. Зауважень немає.

Здано місячну звітність у відповідні інстанції без зауважень.

Проплата платежів через Казначейство здійснюються без затримок. 

Узгоджено разом з ЮУ, приймальною комісією та ДНВР порядок надання кредитів на навчання.

Затверджено нову структуру використання коштів спеціального фонду з 1 вересня 2020 р. в частині перерозподілу видатків від навчання іноземних студентів. З метою стимулювання кафедр до набору іноземних студентів, кошти виділені саме на видатки кафедр.

Узгоджуємо разом з профільними Департаментами проекти положень про структурні підрозділи.        

Директор студмістечка О. А. Іщенко

Щодо курсантів ІСЗЗІ, то динаміка стала позитивною. Курсанти одужують, студенти ІТС переселені в санаторій-профілакторій для їх безпеки (вони здорові). У 16-му гуртожитку нових випадків захворювання немає, студенти щодня пишуть в Google-форми своє самопочуття та температуру.

В 10-ти гуртожитках проводяться ремонтні роботи.

Щодо фото у «Поганому КПІ». Фото не відповідають дійсності. Зараз в усіх приміщеннях повністю завершений ремонт, встановлене санітарно-технічне обладнання і за цей тиждень наші сантехніки під’єднають їх до водопроводу і каналізації. Цього ж тижня всі роботи будуть завершені.

Щодо благоустрою, готуємо територію до нового навчального року, наводимо порядок.

Соціально-виховна робота зосереджена, як і раніше, на необхідності дотримуватись всіх правил безпеки перебування в гуртожитку в умовах карантину.

За минулий тиждень порушень не зафіксовано.

Запитання М. З. Згуровського

Скільки зараз студентів проживає в гуртожитках?

О. А. Іщенко

3500 студентів.

Коментар та запитання М. З. Згуровського

Це вже велика кількість для періоду адаптивного карантину, що вимагає від адміністрації студмістечка виконання всіх санітарних умов, встановлених головним санітарним лікарем України. Відповідальність за здоров’я  студентів  суттєво зросте після поселення всіх студентів. Ми повинні бути повністю готові до цього. Нам потрібно підготувати обслуговуючий персонал студмістечка до виконання цієї роботи, закупити багато відповідних санітарних засобів. Олександре Анатолійовичу, в якій мірі ви готові до цього?

О. А. Іщенко

Все це виконується. Допомагає спрощена процедура закупівлі цих засобів. З нашої сторони все виконано.

Голова ради з питань розвитку університету В. Й. Котовський

Рада працює в штатному режимі. Засідання проводяться по мірі необхідності. Проводиться контроль за виконанням рішень ради. Готуємо правила звернення до ради і підрозділів, щоб не було масових службових звернень.

М. З. Згуровський

Ви маєте підготувати положення про порядок розгляду заяв підрозділів, про правила, за якими відбувається цей розгляд. Має бути планування цих коштів на певний період часу, можливо – поквартально. Мають бути розроблені пріоритети, за якими ці кошти виділяються, наприклад, для закупівлі навчально-лабораторного обладнання, для виконання ремонтних робіт, закупівлі матеріалів тощо. Мають бути приблизні кошториси. І, звичайно, порядок звернення.

Директор науково-технічної бібліотеки О. М. Бруй

Розглядаємо варіанти, як працюватиме бібліотека залежно від того, як працюватиме університет. Чи буде працювати абонемент і видача книжок додому, а все решта – в дистанційному режимі, чи частково відчинятимемо читальні зали – будемо обговорювати, приймати рішення і розглядати різні варіанті.

Всіх заходів безпеки дотримуються, відвідувачам міряємо температуру.

Надано 146 оперативних довідок (через сервіс «Бібліотекар онлайн» на сайті, е-пошту, усно, телефоном)

Обслуговування користувачів у приміщенні бібліотеки

- кількість відвідувань –62

- кількість книговидач – 63

- кількість повернутих книг – 243

- кількість консультацій – 29

- підписано обхідних листів – 103

Сприяння публікаційній активності

- надано 20 консультацій з питань з питань створення профілів в ORCID, Google Scholar, віддаленого доступу до інформаційних ресурсів.

- подано 19 запитів на зведення профілів в БД Scopus.

- розпочато роботу над аналізом 79 проблемних профілів за результатами липневого рейтингу прозорості.

Сприяння розвитку видавничих проектів наукових періодичних видань 

Надано 20 консультацій з питань: функціоналу платформи OJS, робота з текою Рublic, актуалізація дати публікації статей та випуску, розширення переліку метаданих у експортних файлах, редагування матеріалів для ініціативи Cited-by, робота з файлами формату .css, здійснення реєстрації та оновлення метаданих DOI в реєстрі CrossRef.

ElAKPI – відкритий електронний архів КПІ ім. Ігоря Сікорського

Всього в ElAKPI станом на 07.08.2020 р. розміщено 31096 документ.

За останній тиждень в ElAKPI розміщено 65 документів, із них шляхом самоархівування – 29

М. З. Згуровський

Я прошу вас долучитися до підготовки наказу щодо початку навчального року. Юрію Івановичу, прошу врахувати режим роботи бібліотеки в цьому наказі.

Директор департаменту управління справами М. О. Мазур

Тестування програми «Мегаполіс» проходить досить добре. На наступного тижні завершуємо тестування наказів, а 31-го серпня - перестанемо працювати в програмі «АС документ». Чим довше будемо тестувати, тим далі ми будемо відтягувати вхід до цієї програми.

М. З. Згуровський

Потрібно декілька днів, можливо – тиждень, щоб розпочати експериментальну експлуатацію цієї дуже важливої системи. Прошу здійснити усі необхідні кроки.

М. О. Мазур

«АС документ» буде продовжувати підстраховувати нас, але будемо максимально переходити на «Мегаполіс». Вже надходить багато запитів для підключення до зовнішніх програмам органів державного управління. Як тільки підключимося до програми державної влади – всі документи вже будуть проходити через «Мегаполіс».

Уповноважена особа з питань запобігання  корупції  Я. Ю. Цимбаленко

Повідомлень, щодо порушення законодавства та випадків корупції не було. Відбулися зміни у законодавстві щодо уповноваженої особи і відповідно були внесли корективи до функціональних обов’язків. Документ буде покладати на нас з вами обов’язок щодо заохочення осіб до повідомлень про можливі корупційні зловживання. Ми розробимо проект.

Директор департаменту якості  освітнього процесу О А. Жученко

Здійснюється підготовка до внутрішньої акредитації, напрацювання відповідних критеріїв, на основі вимог, які висуваються до університету ззовні.

Здійснюється узгодження штатних розкладів підрозділів на основі загального бюджету і спеціального бюджету. Наступне корегування буде вже остаточне за результатами прийому. Здійснюється супроводження проведення конкурсів. Зараз 2 конкурси, які діють на заміщення пост вакантних посад викладачів. Йде прийом і опрацювання документів таким чином, щоб на засіданні Вченої ради повністю пройти процедуру конкурсу і наступні конкурси оголошували згідно з новим положенням на основі не обрання Вченою радою, а рекомендацією конкурсної комісії та підписання контракту ректором.

Дата події