Засідання відбулося в дистанційному режимі під головуванням ректора КПІ ім. Ігоря Сікорського М. З. Згуровського. На початку він сформулював завдання для членів ректорату на поточний момент, на ближчий тиждень і запросив їх стисло прозвітувати про свою роботу.
Перший проректор Ю. І. Якименко
Адміністративно-управлінська робота
Розроблялися нові нормативні документи з організації освітнього процесу в новому році: Положення про заміщення посад НПП; Наказ про організацію навчального процесу на 1 курсі; графік занять за змішаною системою навчання.
Опрацьовувалися помилки підрозділів у доведенні інформаційних пакетів до першокурсників з урахуванням звітів керівників підрозділів.
Тривала підготовка до проведення чергового етапу конкурсу НПП на 96 посад та обрання завідувачів кафедр і професорів.
Завершувалася перевірка підготовки методичного забезпечення і матеріальної бази підрозділів до нового навчального року.
Керівникам підрозділів направлено зауваження за результатами чергового щотижневого моніторингу інформресурсів.
Система ЕДО: запуск 1-го етапу – вхідна документація обробляється в електронному режимі.
Освітній процес
Методична рада:
- забезпечення і контроль проведення освітнього процесу в змішаному і дистанційному режимах;
- підготовка до акредитації освітніх програм;
- затвердження оптимізованої форми РНП – силабусу;
- затвердження освітніх програм PhD за всіма спеціальностями.
Система «Електронний кампус»: триває перевірка комунікацій і підключення нових користувачів, продовження завантаження дистанційних курсів, врахування результатів опитування студентів (опитано 1200 студентів щодо початку навчального року у режимі дистанційного навчання), заходи з нарощування потужності – комплектування серверного обладнання і хмарних сховищ.
Проводилося комплектування груп викладачів за цільовими програмами МІПО.
Проводилося формування академгруп з урахуванням результатів прийому і відповідної оптимізації переліку освітніх програм.
Приймальна комісія
Бакалаврат. 05.09 підписано і опубліковано наказ про зарахування на бюджетні місця. Із 4 033 рекомендованих вступників зараховано 3 698 (92.5% принесли оригінали документів). Загальна кількість першокурсників, зарахованих на бюджетні місця з урахуванням молодших спеціалістів (130), а також ІСЗІ (130), становить 3 952 особи за денною та 52 – за заочною формою навчання.
Триває набір на контрактну форму. Прийнято 1 630 заяв (оригіналів документів), наказ готується на 14.09. Рекомендовано також 115 іноземців.
Магістратура. На планові бюджетні місця (1 333) успішно пройшли вступні випробування 1 652 особи. Відповідно до рейтингу по спеціальностях рекомендовано 1 320 осіб. На 11 місць по 132-й спеціальності та на 2 по 133-й не було претендентів, тобто 13 місць не добрали. Водночас, по інших спеціальностях виник високий конкурс.
Враховуючи конкурсну ситуацію, на прохання факультетів та за зверненням ректора конкурсна комісія МОН перерозподілила місця між ЗВО та додала КПІ 39 додаткових місць: 6 – за інженерними спеціальностями, найбільше за 131-ою спеціальністю (прикладна механіка) та 141-ою (електроенергетика, електротехніка та електромеханіка). Таким чином на бюджет рекомендовано 1 359 вступників при плані 1 333. План перевиконано.
До вступу рекомендовано також 35 іноземців до магістратури і 115 до бакалаврату.
Аспірантура. 262 вступники складали іспит з англійської мови, 07 – 09 вересня відбудуться фахові вступні випробування. До зарахування рекомендовано також 6 іноземців.
М. З. Згуровський
Робота за навчальним напрямом йде за планом. Стосовно Приймальної комісії, то особливості прийому цього року ми розглянемо на окремому засіданні, коли підбиватимемо підсумки. Ми вже бачимо ті напрями роботи, які нам потрібно підсилювати з метою підвищення зацікавленості молоді навчатися в КПІ. Цьогорічний аналіз Приймальної комісії буде для нас дуже важливим і цікавим.
Проректор з навчальної роботи А.А. Мельниченко
Із 31 серпня по 4 вересня було проведено вступні іспити до аспірантури з іноземної мови (262 особи, у т.ч. 6 – ІСЗЗІ). На іспит з англійської мови не з’явилися з різних причин 22 особи. Із 7 по 9 вересня планується проведення вступних іспитів за спеціальностями.
Загалом маємо позитивний прогноз заповнення виділених бюджетних місць, але за деякими спеціальностями може бути великий недобір.
Із 7 по 18 вересня планується проведення щорічного звітування аспірантів (включаючи тих, хто вступив на навчання чотири роки тому) на засіданнях кафедр, потім підбиття підсумків роботи аспірантів на вересневому засіданні вченої ради інституту/факультету. На підставі рішень вчених рад відповідним наказом аспіранти будуть переведені на наступний рік або відраховані з 30.09.2020.
Підготовлено наказ про встановлення нових розмірів академічних стипендій аспірантам та докторантам. Розмір стипендії аспіранта складає 5 200 грн.
Узяли участь у роботі над розробленням рекомендацій щодо проведення освітнього процесу студентами першого курсу.
На Методичній раді було ухвалено зміст освітніх програм доктора філософії за усіма спеціальностями.
На засіданні Методради було також затверджено нову форму силабусу та встановлено перехідний період щодо підготовки оновленого навчально-методичного забезпечення дисциплін.
На засідання Вченої ради виноситься перелік ОП, які пройшли громадське обговорення.
КПІ-Телеком здійснював роботу щодо усунення проблем, пов’язаних з відрізанням телефонних кабелів, яке відбулося минулого тижня. Наш кабель, який відноситься до КПІ-Телеком, був несанкціоновано обрізаний Укртелекомом.
На основі зворотного зв’язку, отриманого через соціальні мережі та месенджери, ведеться робота з керівниками підрозділів щодо усунення недоліків при здійсненні освітнього процесу в дистанційному режимі.
Здійснюється незначне внесення змін до розкладів на основі запитів від підрозділів.
КБІС продовжує роботу з доопрацювання електронних кабінетів викладачів.
Триває реєстрація викладачів та наповнення курсами платформи «Сікорський».
Відділу закупівель були передані остаточні специфікації для придбання серверного обладнання та мережевих сховищ.
Узяли участь у зустрічі з заступником міністра молоді та спорту з питань цифрових трансформацій, підготовлено проєкт меморандуму щодо співпраці з Міністерством.
Спільно з ДЯОП взяли участь у зустрічі з гарантами та проєктними групами освітніх програм, які ближчим часом проходитимуть акредитацію, надаються відповідні консультації.
М. З. Згуровський
Щодо ситуації з нашими телефонними кабелями, які були відрізані Укртелекомом. Як таке могло статися? На підставі чого стороння організація може завдавати шкоду майну університету? Чи це відбулося випадково?
А. А. Мельниченко
Міські і наші університетські комунікації прокладено дуже близько. Але є підозра, що це сталося невипадково. Понад те, таке відбулося вже не вперше.
М. З. Згуровський
Вадиме Анатолійовичу Кондратюк, прошу взяти це питання для детального розгляду. Якщо підтвердиться підозра, що це навмисні дії, потрібно буде офіційно звернутися до цієї організації, яка працює у нас на території, і з’ясовувати причини того, що сталося. Вони звичайні орендарі. Псувати, руйнувати наше майно і втручатися в нашу роботу – це порушення законодавства і будь-яких морально-етичних норм.
В. А. Кондратюк
Прийнято. Беремо в роботу.
М. З. Згуровський
А чому ми так довго купуємо сервер? Гаряча пора, нам дуже важливо працювати в дистанційньому режимі і нарощувати наші можливості. Рішення про закупівлю сервера ми приймали ще у травні. Зараз – вересень. У чому річ?
А. А. Мельниченко
Є декілька бюрократичних складових. Спочатку це питання виносилось на Раду з розвитку, потім подавалося до Тендерного комітету. Довелося кілька разів переробляти специфікації, що затягнуло час. Вартість обладнання велика, і Тендерний комітет звертався з проханням переробляти документи, за якими оголошувався тендер. Тут більше наші, адміністративні недопрацювання.
М. З. Згуровський
Вадиме Анатолійовичу, Людмило Григорівно, ще раз привертаю вашу увагу до роботи Тендерного комітету і підрозділу, який відповідає за закупівлі. Потрібно працювати з передбаченням, з плануванням і оперативніше. Придбання серверу – це стратегічно важливе питання для КПІ. На початку нового навчального року ми ще не маємо власного серверу і користуємося ресурсами інших організацій.
Анатолію Анатолійовичу, хочу привернути вашу увагу також до набору в аспірантуру. На бакалаврські і магістерські програми прийом зараз покращується. Що стосується аспірантури – є проблеми. Звичайно, в суспільстві нині знизилася зацікавленість молоді в майбутній науковій чи педагогічній праці. Це зрозуміло. Ми ще дуже слабо працюємо в інформаційному просторі щодо підвищення привабливості навчання в КПІ взагалі, і в аспірантурі зокрема. Потрібно показувати позитивні приклади, історії успіху окремих людей, які ставали кандидатами, докторами наук і відбувалися як дуже успішні люди і в науці, і в політиці. Таких дуже багато. Тут наша позиція є слабкою. Зверніть на це увагу. Попрацюємо над цим системно. Ситуацію слід виправляти.
Проректор з навчально-виховної роботи Н.В. Семінська
Навчально-виховна робота
25.08.2020 проведено 2 наради з НВР. Розглянуто такі основні питання: поселення студентів старших курсів, організація освітнього процесу в осінньому семестрі, графік очного навчання для студентів першого курсу.
Проведено Раду з поселення студентів та аспірантів. Розглянуто понад 1 000 заяв на поселення. На цьому тижні запланована друга «хвиля» поселення.
Робота над розробкою рекомендацій щодо проведення та організації освітнього процесу для студентів першого курсу.
Написання та публікація інформаційно-роз’яснювальних постів з питань поселення. Надання інформаційної підтримки студентам через боти каналів ДНВР.
Для забезпечення вчасного реагування на невиконання регламенту освітнього процесу кураторами та викладачами провели опитування серед студентів старших курсів щодо початку навчального процесу. В опитуванні взяли участь 1 200 студентів. На жаль, не всі факультети зробили перепости і тому ми поки що не маємо об’єктивної інформації, об’єктивної картини.
Організуємо замовлення студентських квитків нового зразка з транспортним додатком за запитом від студентів старших курсів.
Вступна кампанія
Допомагали у роботі Приймальної комісії. Здійснювали постійне інформування вступників про перебіг вступної кампанії на інформресурсах.
Розроблено та узгоджено з Приймальною комісією 2-й інформаційний лист-повідомлення, який розсилаємо після наказів про зарахування.
Профорієнтація і працевлаштування
Починаємо роботу над набором на наступний рік.
Проведено зустріч з адміністрацією КПДЮ. Обговорено плани щодо подальшої співпраці.
Розпочато підготовку до проведення запланованого на 10 жовтня Дня відкритих дверей та Ярмарку вакансій (листопад) в онлайн-форматі.
Підписано договір про співпрацю з компанією «Kuehne + Nagel».
Здійснюється постійне інформування студентів та випускників про вакансії від наших партнерів. Публікація постів у рубриках Центр розвитку кар’єри - #hints&tips (пост «Як зрозуміти, що настав час змінювати роботу?») та #Дайджест вакансій.
Стипендія
До УПЗН передано списки для замовлення соціальної стипендії на вересень.
Здійснюється прийом документів пільгових категорій студентів для призначення соціальної стипендії.
Організовано встановлення кондиціонерів в Малій залі ЦКМ. Розпочато ремонтні роботи в Центрі консолідації роботи (термін виконання робіт – 1 місяць).
Продовжуємо постійно інформувати про стан самопочуття студентів та співробітників КПІ, які опинилися на карантині https://t.me/dnvr_31/674.
Цього тижня захворіли ще 5 осіб. Усі контактні особи на самоізоляції.
Проректор з наукової роботи В.А. Пасічник
Добра новина: Верховна Рада України ухвалила зміни до Закону України «Про музеї та музейну справу», які легалізували музеї в закладах вищої освіти.
На виконання доручень ректора
04.09.2020 спільно з головою Вченої ради університету М.Ю. Ільченком опрацювали матеріали та разом із ректором М.З. Згуровським узяли участь у нараді щодо підготовки проєкту Стратегії розвитку вищої освіти України на 2021–2031 рр.
На виконання завдання посилення роботи із залучення фінансування через систему ProZorro здобули перемогу в тендерній закупівлі із "Запоріжжяобленерго" (виконавець – ФЕА).
На виконання рішень координаційної ради
Організовуємо підготовку інформаційних матеріалів для наукової атестації. Працюємо спільно з ДЕФ, ВК, ДООП, ДЯОП. До роботи залучені всі гаранти ОП ДФ і керівники відокремлених наукових підрозділів. Підготовка йде за планом. Інформація групується за 5 напрямами, за якими передбачається проведення наукової атестації КПІ ім. Ігоря Сікорського: 1 – «Гуманітарні науки та мистецтво» (3 ОП), 2 – «Суспільні науки» (8 ОП), 3 – «Біологія та охорона здоров’я» (2 ОП), 4 – «Математичні науки та природничі науки» (5 ОП), 5 – «Технічні науки» (29 ОП).
Координуємо підготовку на конкурс МОН України проєктів наукових робіт та науково-технічних (експериментальних) розробок молодих учених. Станом на 04.09.2020 р. надійшло 10 пропозицій – від ФЕЛ (3); ІМЗ (2), ФСП (1), ФЕА (1), ІЕЕ (1), ІПСА (1) та комплексний проєкт (ХТФ, ІХФ). На прохання НДЧ провести самооцінювання проєктів робіт автори поки не відреагували, хоча час ще є.
Для посилення взаємодії з ДМС у збільшенні участі науковців КПІ у міжнародних проєктах запровадили посаду заступника начальника НДЧ з міжнародного напрямку (О.О.Білецький). Обов'язки директора департаменту інноватики і трансферу технологій виконуватиме О.Я.Юрчишин.
Взаємодія зі структурними підрозділами КПІ
У взаємодії з ДМС взяли участь у другій зустрічі з представником Корнелльського університету (США) Ферасом Моузілі – провідним фахівцем з питань інтелектуальної власності. Досягнуто домовленості про спільну роботу, зокрема передано для оцінювання та напрацювання пропозицій щодо можливостей комерціалізації два патенти на винаходи.
Взаємодія із зовнішніми партнерами
До МОН України надіслано листа з пропозиціями університету щодо включення до складу Науково-технічної ради МОН України з питань виконання державного замовлення на науково-технічну продукцію 8 кандидатур. Відбір кандидатур проводився з урахуванням наукометричних показників Scopus та WoS, досвіду участі у виконанні проєктів та проведенні науково-технічної експертизи.
Кандидатури експертів: «Енергетика та енергоефективність» – А.Я. Карвацький (ІХФ), С.М. Ковбаса (ФЕА), І.В. Ориняк (ФПМ), Є.М. Письменний (ТЕФ), О.С. Яндульський (ФЕА); «Раціональне природокористування» – Г.І. Гайко (ІЕЕ); «Науки про життя, нові технології профілактики та лікування найпоширеніших захворювань» – О.Ю.Галкін (ФБМІ); «Нові речовини і матеріали» – В.В Квасницький (ІМЗ).
До ДМС та ІАТ передано на опрацювання пропозиції науковців університету на запрошення Північно-Західного політехнічного університету (м. Сіань, КНР) щодо спільної реалізації проєкту зі створення інноваційної платформи CubeSat із біологічним навантаженням. Разом це 6 пропозицій від: ІАТ (О.В.Збруцький ), ТЕФ (Б.М.Рассамакін), ФБМІ (В.Б.Максименко), НДІ Телекомунікацій (М.М.Кайденко), РТФ (Р.В.Антипенко).
Голова Вченої ради М. Ю. Ільченко
Основні результати діяльності упродовж тижня до 5 вересня.
1.Спільно з проректором В.А. Пасічником:
- підготовлено пропозиції до першої редакції узагальненого тексту МОН України проєкту «Стратегії розвитку вищої освіти» України на 2021–2031 роки;
- на громадське обговорення винесено пропозиції стосовно змін змісту проєкту МОН України щодо Порядку конкурсного відбору проєктів наукових досліджень і розробок за кошти загального фонду держбюджету;
- проведено нараду з питань просування до світових наукометричних баз періодичних наукових видань університету, зокрема «KPI Science News».
2. МОН України до 15 вересня оголошене громадське обговорення змін до Порядку формування переліку наукових фахових видань. Нині до категорії «А» включено 99, а до категорії «Б» – 1 018 наукових видань України.
3. Проведено заходи з підготовки засідання Вченої ради університету 7 вересня цього року.
М. З. Згуровський
Що чути від Національного фонду фундаментальних досліджень? Чи є інформація про розгляд проєктів?
М. Ю. Ільченко
Було двічі продовжено термін розгляду проєктів, тому що не встигли вчасно провести рецензування всіх робіт (до 7 вересня). Можливо, сьогодні ця робота буде завершена і ми дізнаємося про результати.
Проректор з міжнародних зв'язків С. І. Сидоренко
Міжнародні контакти
Готуються візити до КПІ Надзвичайних і Повноважних Послів Ісламської Республіки Пакистан і Республіки Узбекистан в Україні. КПІ пропонує обговорити під час візитів питання розвитку співпраці з цими країнами у сфері освіти, зокрема й збільшення кількості громадян, які навчатимуться в КПІ. Дати уточнюються.
Відбулося детальне обговорення питання щодо того, як побудувати роботу в КПІ фахівця Корнелльського університету (США) з питань інтелектуальної власності Фераса Моузілі. На жаль, розгляд заяви Фераса Моузілі до Програми Фулбрайта на отримання гранту для роботи в КПІ відтерміновано у зв′язку з пандемією. Проте під час зустрічі Ферас Моузілі підтвердив бажання попрацювати в КПІ до кінця цього року як візит-професор-сумісник.
Це питання вирішується з першим проректором Ю.І. Якименком. Проблема полягає лише в складнощах з отриманням робочої візи для громадянина США на роботу в Україні, знов-таки, пов'язано це з вимогами і обмеженнями в міждержавних комунікаціях у період пандемії. Будемо працювати з цього питання з Консульським управлінням МЗС України.
М.З.Згуровський
Думаю, що вам слід працювати з офісом Програми Фулбрайта, бо тут ще є проблема фінансування перебування Фераса Моузілі в Україні. Ми не можемо забезпечити фінансування на рівні його зарплати в США. Тому ці питання потрібно вирішувати лише через Програму Фулбрайта.
С.І.Сидоренко
Ми займаємося і цим грантом. Але він і тепер готовий працювати.
М.З.Згуровський
А гроші хто йому платитиме?
С.І.Сидоренко
Там невеликі гроші. Він готовий працювати у рамках нашого освітнього процесу. Там невелике педнавантаження.
М.З.Згуровський
Ну, якщо він на нашу зарплату погоджується, то це нормально. Слід уточнити у нього, на яку зарплату він орієнтується – українського університету чи американського.
С.І.Сидоренко
Зарплата для нього – не головне. Він хотів би зробити цю добру справу.
М.З.Згуровський
Добре, тоді працюємо.
Продовження доповіді С.І.Сидоренка
Співпрацювали з Посольством Аргентинської Республіки в Україні. На особисте запрошення Посла Аргентинської Республіки в Україні пані Мікусінські плануємо участь ДМС та ДНВР в конференції, присвяченій творчості одного з найвидатніших письменників ХХ сторіччя, аргентинського прозаїка, поета і публіциста Хорхе Луїса Борхеса. Її заплановано на 15 вересня о 18:00.
Також на особисте запрошення Посла Аргентини в Україні пані Мікусінські готуємо делегацію КПІ до участі 5–9 жовтня в 12-й сесії Південної школи з питань управління Інтернетом, Програми Аргентинської школи з питань управління Інтернетом, Факультету економічних наук Університету Буенос-Айреса та ENACOM – Національної ради с питань комунікацій.
Посольство Республіки Польща в Україні та Національний музей у Варшаві запросили студентів і викладачів КПІ долучитися до участі в проєкті «Кореспонденція мистецтв». Це серія зустрічей зі спеціалістами Національного музею у Варшаві, які ознайомлять учасників проєкту із видатними творами польських митців живопису, скульптури, літератури, музики, театру та кіномистецтва, якими захоплювались у Польщі, Європі та у світі.
Працюємо з Н.В. Семінською, М.М. Галушком, О.М. Бруй, з факультетами гуманітарного спрямування: ВПІ, ФЛ, ФСП.
Співпраця з університетами Польщі. Влітку 2020 року пройшли обрання нових ректорів технічних університетів Польщі у Варшаві, Познані, Кракові, Вроцлаві, Любліні, Лодзі, Келеці, Білостоку. Надіслано листи вдячності від М.З. Згуровського ректорам, які завершують роботу, та новообраним ректорам. Зокрема, Яну Шмідту, проф. Кшиштофу Зарембі, проф. Тадеушу Сломці (який продовжує роботу як голова Конференції ректорів технічних університетів Польщі) та іншим, з ким КПІ співпрацював найактивніше.
Низку міжнародних заходів проведено із застосуванням ІКТ. Окрім того, у такому форматі готуються й інші заходи. Так, на запрошення генерального секретаря BSUN (Мережа університетів Чорноморського регіону) проф. Ідена Мамута до участі в конференції «Social Cohesion in the Black Sea Region», яка має відбутися 15–16 вересня, проректор С.І. Сидоренко готує доповідь від імені КПІ.
Робота з організації набору іноземних громадян на навчання в КПІ
Головні завдання департаменту пов’язані з набором іноземних громадян на навчання в КПІ.
Виконуємо завдання ректора презентувати систему роботи університету з питань набору іноземних громадян на навчання за нових умов.
Кількісні характеристики ходу вступної кампанії станом на 04.09.2020 р. такі:
- Зараховано (враховувались ті студенти, які вже підписали контракти та заплатили за навчання):
- на бакалаврат 115 контрактів (торік теж було 115);
- до магістратури 34 контракти (торік було 30);
- до аспірантури 6 контрактів (торік було 0);
- поновили навчання 3 контрактники;
- усього зараховано 148 іноземців (торік було 145).
- Видано запрошень на навчання:
- 164 (на вступ до КПІ видано 85 запрошень, до аспірантури – 3, на ПВІ – 41). Торік було видано 275 запрошень. Зменшення кількості запрошень на цей період пов’язане з тим, що кампанія по запрошеннях розпочалася на 2 місяці пізніше, ніж торік.
Координаційна рада з питань набору іноземних громадян на навчання в КПІ ім. Ігоря Сікорського та роботи з ними в період навчання здійснює практичні дії з метою досягти змін на краще вже цього року.
Міжнародна проєктно-грантова діяльность
За програмою EURASIA в рамках проєкту «NTNU-KPI Collaboration within Industry 4.0 Education» на 14–17 вересня готується Українсько-Норвезька літня школа «SUSTAINABLE MANUFACTURING IN INDUSTRY 4.0: TECHNOLOGIES AND SOLUTIONS» («Стале виробництво в Індустрії 4.0: технології та рішення»).
Готують і будуть проводити зазначену Українсько-Норвезьку літню школу структури першого проректора Ю.І. Якименка, проректора В.А. Пасічника та ДМС.
У літній школі братимуть участь близько 100 представників із 17 університетів і підприємств України, Польщі, Франції, Латвії, Німеччини, Пакистану, В'єтнаму, Нігерії за 13-ма спеціальностями (машинобудування, хімічний менеджмент, електроніка, робототехніка, аерокосмічні і лазерні технології, біомедична інженерія та ін.).
Добра новина. Факультет соціології і права виграв проєкт за європейською підпрограмою Жана Моне програми Erasmus+ рівня КА2 («Розвиток потенціалу вищої школи»).
Робота групи по забезпеченню позитивної динаміки показників КПІ у світових рейтингах університетів
Упорядники рейтингу QS представили уточнену (порівняно із інформацією від червня місяця) інформацію щодо участі університетів України в цьому рейтингу.
До рейтингу QS в поточному році дані подали 43 університети України. До рейтингу QS від України згідно з поданою інформацією увійшли сім ЗВО: Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; Сумський державний університет; Донецький національний університет імені Василя Стуса; Національний університет «Львівська політехніка».
Решта 36 українських університетів мають профілі в рейтингу, але упорядниками рейтингу не оцінені.
Усе це свідчить про те, що конкуренція між університетами України зростає, спонукаючи всіх до подальших активних дій.
М.З.Згуровський
Сергію Івановичу, коли ми розглянемо нову систему прийому та навчання іноземних студентів?
С.І.Сидоренко
Нам потрібно ще кілька днів для остаточного узагальнення наших пропозицій. Після цього будемо готові до проведення презентацій.
М.З.Згуровський
Давайте розглянемо їх на цьому тижні – у четвер або в п’ятницю.
Проректор з адміністративної роботи В. А. Кондратюк
Господарська робота
- протягом тижня відремонтували та відновили бруківку на території університету;
- за результатами планової перевірки виконання приписів ДСНС у структурних підрозділах перед початком нового навчального року підготували детальний звіт з пропозиціями для розгляду на засіданні комісії, створеної для контролю виконання приписів ДСНС;
- розпочали роботи з гідроізоляції даху 9-го та 32-го навчальних корпусів;
- протягом тижня формували ялинки перед навчальним корпусом №1 та зелені насадження на площі Знань;
- продовжуємо ремонтні роботи тепломережі з частковою заміною обладнання від головного корпусу до 28-го навчального корпусу і розпочали ремонт біля 15-го навчального корпусу;
- вийшли на завершальний етап підписання договору про капітальний ремонт для утеплення 7-го корпусу;
- закінчили готувати кошторисну документацію щодо виконання поточних ремонтів аудиторного фонду університету та місць загального користування згідно із затвердженим планом на Раді з питань розвитку;
- провели збори з помічниками деканів/директорів факультетів/інститутів за напрямом господарської роботи щодо організації їхньої діяльності в новому навчальному році в умовах адаптивного карантину та розпочали роботу з планування виконання ремонтних робіт в університеті у 2021 році;
- у сквері за Відділом авіації та космонавтики ДПМ продовжуємо роботи із вкладання тротуарної плитки. Висадили 12 сакур, цього тижня плануємо висадити 30 ялин. Висіяли газонну траву практично по всіх ділянках згідно з проєктом. Практично підготували місця під встановлення 27 електричних опор. Продовжуємо розчищати схил від автостоянки до вулиці Політехнічної;
- продовжуємо працювати над процедурою передання університетові нового музейного експонату – літака АН-2. У середу маємо отримати весь пакет документів на перевезення літака. На цьому тижні бригада фахівців заводу «Антонов» має забезпечити транспортування літака із Запоріжжя на підприємство для подальшої його реставрації;
- закінчили підготовку проєкту благоустрою території за навчальним корпусом №28 з нанесенням відповідної розмітки та продовжуємо проводити підготовчі роботи щодо переміщення на цю територію автостоянки.
Енергозбереження
- продовжуємо складати щити для організації дистанційного знімання показів з теплолічильників. Станом на кінець тижня КПІ-Телеком проклав інтернет ще до трьох точок;
- триває робота над удосконаленням методики розрахунку лімітів водоспоживання підрозділами університету;
- за результатами аналізу електроспоживання в 11-му корпусі встановлено, що попри карантині канікули електроспоживання тут зросло в деякі місяці до 30%. Це змушує провести більш детальний аналіз використання електроенергії підрозділами, що займають площі в корпусі, та організаціями-орендарями. Для аналізу створено спеціальну комісію;
- проєкти реконструкції НТБ і 4-го і 8-го корпусів погоджено в «Держенергонагляді» і передані проєктантами на погодження в «Київтеплоенерго». Плануємо відповідні роботи розпочати з наступного тижня. Окрім того, паралельно подали на погодження проєкт по реконструкції ІТП 13-го корпус;.
- отримали пропозицію щодо встановлення в університеті сонячного годинника.
Соціальний напрям
- провели збори з підбиття підсумків роботи Центру студентського харчування на базах відпочинку впродовж оздоровчого періоду 2020 року. Обговорено стратегію та тактику подальшого розвитку ЦСХ;
- на базі «Політехнік», яка впродовж попереднього тижня була завантажена на 20%, а у вихідні – на 100%, у зв’язку з необхідністю харчування відпочивальників продовжується надання відповідних послуг;
- проводиться надання послуг харчування для курсантів з Республіки Казахстан;
- проведено профілактичний медогляд працівників ЦСХ за осінній період 2020;
- проводяться процедури закупівель засобів індивідуального захисту, антисептичних засобів, мережевого та інформаційного обладнання та на виконання поточних ремонтів згідно з планом поточних ремонтів на 2020 рік;
- у зв’язку з набуттям чинності нового закону про оренду державного та комунального майна проводиться підготовка документів для продовження договорів оренди у Фонді держмайна;
- проводиться робота створеної комісії з регіональним Фондом держмайна для перевірки режиму роботи орендарів та списання з них орендної плати відповідно до Постанови КМУ;
- у СОТ «Політехнік» цього тижня було проведено капітальне чищення каналізаційної системи;
- в ОК «Маяк» проводиться генеральне прибирання адміністративного корпусу та території бази і здійснюються заходи з консервації бази;
- на базах відпочинку СОТ «Політехнік» та СВСТ «Сосновий» планується проведення інвентаризації;
- спільно з фахівцями газети «Київський політехнік» підготовлено статтю про оздоровчий сезон на базі СОТ «Політехнік».
Напрям безпеки
- продовжуємо спільне патрулювання території університету з поліцією та Національною гвардією;
- за попередній тиждень складних правопорушень на території університету не виявлено;
- у відділі інформаційних технологій та відеоспостереження встановили два сучасних монітори з новим програмним забезпеченням, які в разі потреби дозволять повністю контролювати траєкторію руху можливих правопорушників територією університету.
М.З.Згуровський
Вадиме Анатолійовичу, ви дуже добре працюєте, але отримали у спадок деякі підрозділи, які мають недоліки з управлінням. Зокрема, прошу звернути увагу на відділ закупівель і всю організацію закупівель в університеті загалом. Тому що великі затримки у виконанні наших планів часто-густо пов’язані з не дуже досконалою роботою цих підрозділів: бюрократія, відсутність планування тощо. Звісно, є й деякі об’єктивні причини цього, які від нас не залежать, але здебільшого – це суб’єктивний фактор. Прошу навести там порядок.
Директор департаменту якості освітнього процесу О. А. Жученко
Головний напрям – це супроводження конкурсних процедур, тобто обрання за конкурсом на посади завідувачів кафедр і професорів. Всі подання готові до винесення на засідання Вченої ради.
Окрім того, сформовано показники внутрішньої акредитації. Їх розглянуто і затверджено на засіданні Адміністративної ради. На цьому тижні ми будемо розпочинати процедуру внутрішньої акредитації усіх без винятку освітніх програм за усіма трьома рівнями вищої освіти для того, щоб вийти з пропозиціями щодо вдосконалення освітніх програм або їхньої оптимізації.
Починається робота з акредитації НАЗЯВО. Минулого тижня ми отримали графік акредитації на поточний навчальний рік. Нагадаю, що передбачено акредитацію 40 освітніх програм, з них 25 – третього рівня (докторів філософії) і 15 – бакалаврські та магістерські. Тобто, акредитуватимемо в 4 рази більше програм, ніж минулого навчального року. Сім освітніх програм мають бути акредитовані до кінця цього календарного року. Ця робота почнеться 15 вересня: всі матеріали акредитаційної справи першої освітньої програми мають бути подані на акредитацію. Тому вже було проведено низку зустрічей з гарантами освітніх програм, завідувачами кафедр, деканами факультетів, де було обговорено відповідні заходи.
Окрім того, департамент брав участь у науковій атестації за третім рівнем – надаємо допомогу у цьому науковому напрямі роботи.
Начальник департаменту економіки і фінансів університету, головний бухгалтер Л. Г. Субботіна
Отримано фінансування за програмою «Академічна стипендія» у повному обсязі.
За програмою «Підготовка кадрів» недофінансовано видатки на виплати дітям-сиротам у розмірі 318,6 тис. грн (дофінансування має бути на цьому тижні).
За програмою «Наукова діяльність» планується фінансування також на цьому тижні.
Через Казначейство фінансування проходить без затримок.
Підписано накази про встановлення нових розмірів посадових окладів з 1 вересня 2020 року. Підвищення становить 5,85%. Але поки що від МОН додаткових коштів на підвищення заробітної плати університет не отримав. Обіцяють, що фінансування надійде до кінця вересня. Проте аванс за І половину вересня нараховуємо вже з урахуванням нових окладів. Виплата планується на наступному тижні.
Почали приймати на перевірку проєкти персональних наказів про встановлення нових окладів по структурних підрозділах.
Готуємо на погодження до МОН проєкт нового штатного розпису з 1 вересня з урахуванням підвищення окладів.
Підготовлено проєкт наказу про проведення щорічної інвентаризації. Вже виїхали комісії на дві бази відпочинку.
Активно співпрацюємо з департаментом науки в питанні підготовки матеріалів до атестації.
Готуємо документи до отримання карток для студентів, на які будуть перераховуватися стипендії.
Що стосується отримання документів на закупівлю обладнання, про яке йшлося раніше, ми лише 3 вересня отримали службове подання з резолюцією ректора. Його відразу ж було розглянуто на засіданні Ради з розвитку, після чого передано в Тендерний комітет для оформлення процедури закупівлі. Тобто ці документи надійшли не в травні, а у вересні.
М.З.Згуровський
Рішення про закупівлю серверу ми приймали в травні. З’ясуйте разом з Вадимом Анатолійовичем, хто так довго ці службові готує, де вони ходили. Це дуже неефективна робота і її слід удосконалювати.
Директор студмістечка О. А. Іщенко
На минулому тижні студентам, які отримали дозвіл від комісії на поселення, були надруковані ордери на поселення. Вже поселено 780 студентів старших курсів. Людей розміщують у гуртожитках лише за умови медичного обстеження. Наші соціальні працівники-вихователі обов’язково всіх інструктують щодо виконання протиепідемічних заходів та нагадують про заходи особистої гігієни.
За минулий тиждень маємо ще два випадки захворювання на COVID-19 у гуртожитках: студент ІЕЕ, який мешкає в гуртожитку №16, і співробітник університету, який мешкає в гуртожитку №17. Обидва мешканці хворіють безсимптомно, перебувають на самоізоляції під наглядом лікарів.
У гуртожитку №12 виконано фінальну дезінфекцію. Тепер працюємо над отриманням дозволу Головного санітарного лікаря м. Києва на зняття з гуртожитку статусу зони надзвичайної ситуації.
Ремонтні роботи виконуються за планом. У роботі 12 об’єктів. Ремонтуються місця загального користування, сантехнічне обладнання, проводиться заміна старих вікон на сучасні енергоощадні.
М.З.Згуровський
Ще раз наголошую на необхідності виконання всіх карантинних заходів у повному обсязі, забезпечення засобами індивідуального захисту та антисептиками і дотримання того порядку, який встановлено МОЗ. Це для вас головне питання.
Голова ради з питань розвитку університету В.Й. Котовський
Робота Ради з питань розвитку
Розроблено порядок звернення до Ради. Документ узгоджено з усіма членами Ради, і після затвердження його буде розіслано по підрозділах.
Історико-архітектурний напрям
Уже готово два портрети Бориса Патона: один для головного корпусу, другий – для зали Адмінради.
Уже є варіанти двох меморіальних дошок: одна – Борисові Патону, друга – Вікторові Бар'яхтару. Скульптор працює над створенням пам'ятника Борисові Патону.
М.З.Згуровський
Я хотів би, щоб ми разом зустрілися зі скульптором Валієвим. Давайте це організуємо.
Директор департаменту управління справами М. О. Мазур
Нагадую, що відсьогодні ми починаємо другий етап впровадження системи «Мегаполіс», а саме підготовки і роботи зі службовими записками. Загальний відділ буде і надалі максимально супроводжувати роботу співробітників щодо переходу на цю програму.
М.З.Згуровський
Це дуже важливо, тому я також прошу всіх дуже уважно до цього поставитися і переходити на роботу в цій системі якомога швидше.
Голова об'єднаного профкому КПІ М. О. Безуглий
Взяли участь у нараді Ради ректорів київського вузівського центру Київського регіону та керівників профспілкових організацій університетів, участь у якій брав т.в.о. міністра освіти і науки та народні депутати. Основне питання, яке порушували учасники засідання перед ним і загалом перед владою, – це необхідність термінової зміни принципу формульного фінансування закладів вищої освіти. Готуємося до засідання об’єднаного профкому. Запросили Юрія Івановича бути на ньому головним спікером. Запрошено також інших проректорів, оскільки від членів колективу є низка запитань, на які вони очікують кваліфікованих відповідей. Решта питань вирішуються у робочому порядку.