Колективний договір укладено відповідно до чинного законодавства, у тому числі з дотриманням Законів України "Про колективні договори і угоди", "Про освіту", "Про вищу освіту", "Про оплату праці", "Про охорону праці", "Про відпустки", "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності", КЗпП України, Генеральної і Галузевої угод та ін.
Колективний договір укладається відповідно до статей 10-20 КЗпП України та Закону України "Про колективні договори та угоди".
Колективний договір КПІ ім. Ігоря Сікорського регулює виробничі, трудові і соціально-економічні відносини між Адміністрацією Університету та його трудовим колективом для узгодження інтересів працівників та роботодавця, гарантує захист прав та інтересів усіх працівників Університету незалежно від їх членства у профспілці.
Конференція трудового колективу Університету доручає профспілковому комітету первинної профспілкової організації Університету (далі – Профкому) представляти і захищати інтереси трудового колективу, укладати Колективний договір Університету та організовувати укладання колективних договорів у структурних підрозділах КПІ ім. Ігоря Сікорського у межах їх компетенцій.
Пільги, компенсації, допомога та інші преференції, що мають грошове або матеріальне вираження і здійснюються за рахунок коштів профспілкової організації Університету, надаються виключно членам профспілки.
Договір набирає чинності з дати його реєстрації в установленому порядку і діє щонайменше п'ять років відповідно до чинного законодавства, але в будь-якому випадку до дня затвердження нового Колективного договору.
Зміни та доповнення до Колективного договору вносяться рішенням конференції трудового колективу Університету, а в період між конференціями – рішенням робочої комісії з перевірки виконання колективного договору, за умови підтримки не менш ніж половини членів комісії від кожної зі сторін переговорів. Після підписання ректором і головою Профкому та реєстрації в органах державної влади зазначені зміни і доповнення стають невід'ємною частиною діючого Колективного договору.
Колективні договори між адміністрацією структурних підрозділів та профспілковими бюро (профбюро) набирають чинності згідно зі статтями 9 та 13 Закону України "Про колективні договори і угоди".
Колективний договір, затверджений Конференцією трудового колективу Університету, повинен бути надрукований та поширений у всіх структурних підрозділах Університету та оприлюднений на офіційних інформаційних ресурсах університету у двотижневий строк після його реєстрації в Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації.
Адміністрація КПІ ім. Ігоря Сікорського спільно з Профкомом Університету здійснюють систематичний контроль за своєчасним виконанням Колективного договору.
Конференція трудового колективу щорічно заслуховує звіти Адміністрації та Профкому про виконання Колективного договору i приймає відповідні рішення.
Розділ 1 УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ УНІВЕРСИТЕТОМ
1.1. З метою вдосконалення системи управління Університетом (структурними підрозділами Університету, далі – підрозділами) Адміністрація КПІ ім. Ігоря Сікорського та керівники підрозділів зобов'язуються наприкінці строку діючого Колективного договору спільно з Профкомом Університету (профбюро підрозділів) звітувати перед Конференцією трудового колективу Університету (конференціями або зборами трудових колективів підрозділів) з питань виконання Колективного договору та підписати Колективний договір на новий термін.
1.2. Передбачити у зведеному кошторисі Університету та кошторисах підрозділів такі витрати:
– на розвиток соціальних об'єктів Університету, в т.ч. гуртожитків, баз відпочинку;
– на утримання та оновлення аудиторного фонду, розвиток матеріально-технічної бази, укриттів та для забезпечення безпекової ситуації;
– на проведення періодичного медичного обстеження працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці;
– на підвищення кваліфікації працівників – в обсязі встановленому законодавством;
– на проведення соціальних виплат – у розмірі до 2% від планового фонду заробітної плати по спеціальному фонду;
– на охорону праці не менше ніж 0,2% від планового фонду заробітної плати по спеціальному фонду;
– на фінансування заходів цивільного захисту (ст. 93 Кодексу ЦЗ);
– на культурно-масову, фізкультурну і оздоровчу роботу серед працівників Університету в розмірі не менше ніж 0,3% від фонду оплати праці за рахунок виділення додаткових бюджетних асигнувань (ст. 44 ЗУ "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності").
1.3. З метою забезпечення трудових та соціально-економічних прав працівників накази та розпорядження щодо перегляду та змін норм оплати праці, охорони та умов праці, робочого часу, відпочинку, тарифних ставок, посадових окладів, умов запровадження та розмірів надбавок, доплат, премій, винагород, інших заохочувальних, компенсаційних виплат, нормативів рейтингових балів викладацької праці, матеріально-побутового, медичного обслуговування працівників Університету Адміністрація зобов'язується погоджувати з Профкомом.
1.4. Адміністрація зобов'язується оприлюднювати на сайті КПІ ім. Ігоря Сікорського перелік показників єдиного щорічного наскрізного оцінювання для науково-педагогічних працівників та самоаналізу діяльності кафедр, оновлення і зміни та забезпечити доступ до внесення інформації працівниками впродовж року.
1.5. Адміністрація Університету, керівники підрозділів своєчасно надають Профкому обґрунтовані відповіді на звернення, відповідні документи або їх копії, відомості, пояснення та розрахунки для можливості здійснення контролю за виконанням Колективного договору, Угоди з охорони праці, дотриманням законодавства про працю, організації оздоровлення та відпочинку працівників і членів їх сімей, громадського харчування та інших питань, які стосуються трудових і соціально-економічних прав та інтересів працівників Університету.
1.6. Пропозиції щодо оренди, продовження договорів оренди приміщень, площ Університету в корпусах та гуртожитках для цілей соціально-побутового характеру розглядаються за участю Профкому.
1.7. Адміністрація Університету зобов'язується за два тижні до початку Конференції трудового колективу Університету оприлюднити на офіційних ресурсах інформацію щодо результатів фінансової діяльності Університету за попередній рік.
1.8. Керівники підрозділів, голови профбюро повинні щорічно звітувати на конференціях (зборах) трудового колективу про виконання Колективного договору. Керівники підрозділів також звітують про виконання ключових показників ефективності (КРІ), визначених у контракті (додатку до контракту) керівника. Звіт та рекомендації конференції (зборів) передаються до Експертно-кваліфікаційної комісії (ЕКК) Університету для прийняття рішення щодо виконання умов контракту.
1.9. Адміністрація ознайомлює працівників з Колективним договором, Правилами внутрішнього розпорядку Університету, Кодексом честі КПІ ім. Ігоря Сікорського, умовами праці, службовими обов'язками тощо.
1.10. Під час обрання за конкурсом завідувача кафедри відповідно до ст. 35 Закону України "Про вищу освіту", пропозиції трудового колективу факультету (навчально-наукового інституту) формуються (приймаються) рішенням чергової конференції трудового колективу факультету (навчально-наукового інституту), а в період між конференціями – рішенням спільного засідання Вченої ради та профбюро працівників відповідного факультету (навчально-наукового інституту).
Розділ 2 ТРУДОВИЙ ДОГОВІР, ОПЛАТА ТА НОРМУВАННЯ ПРАЦІ, СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВИХ УМОВ ПРАЦI, СОЦIАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
2.1. Трудовий договір укладається між працівником та Адміністрацією на підставі чинного законодавства.
2.1.1. Розірвання трудового договору здійснюється з ініціативи працівника або Адміністрації Університету. При розірванні трудового договору з ініціативи Адміністрації потрібна згода Профкому (у випадках, визначених законодавством України).
2.1.2. За працівниками Університету, звільненими за скороченням штатів (за наявності стажу роботи в Університеті не менш ніж 15 років), які перебувають у контрольному списку квартирного обліку КПІ ім. Ігоря Сікорського не менше 5 років, зберігається черга на житло відповідно до контрольного списку на період працевлаштування, який встановлено законодавством України.
2.1.3. Працівникам, які отримують заробітну плату за рахунок коштів загального фонду, за умови їх участі у виконанні передбачених Статутом Університету платних послуг, можуть бути встановлені надбавки стимулюючого характеру (за складність та напруженість у роботі, за виконання особливо важливої роботи, за високі досягнення у праці) та виплачуватись премії за рахунок спеціального фонду в межах фонду заробітної плати.
2.2. Оплата та нормування праці здійснюється на підставі чинного законодавства, нормативної бази Університету та наступних положень Колективного договору.
2.2.1. Адміністрація Університету та Профком зобов'язуються вживати усіх можливих заходів для своєчасної виплати заробітної плати працівникам Університету відповідно до ст. 115 КЗпП України та ст. 24 ЗУ "Про оплату праці": за першу половину місяця у строки до 15 числа поточного місяця, за другу половину місяця у строки до останнього дня поточного місяця. Розмір заробітної плати за першу половину місяця має складати від 40 до 50 відсотків посадового окладу та всіх надбавок і доплат, встановлених працівникові, а за другу половину місяця здійснюється повний розрахунок за фактично відпрацьований час.
2.2.2. Адміністрація Університету та Профком зобов'язуються забезпечувати встановлення міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень в оплаті праці відповідно до затверджених коефіцієнтів підвищення посадових окладів та згідно з Указом Президента України від 30.08.2004 р. № 1023/2004.
2.2.3. Виплата заробітної плати здійснюється відповідно до чинного законодавства.
2.2.4. За зверненням працівників забезпечити своєчасну видачу необхідних довідок про заробітну плату, трудовий стаж тощо.
2.2.5. Вирахування із зарплати, не передбачені чинним законодавством про працю, здійснювати тільки за письмовою заявою працівника.
2.2.6. Оплату за роботу в нічний час здійснювати в розмірі 40% від погодинної ставки посадового окладу (тарифної ставки) за кожну годину роботи з 22:00 до 06:00 згідно зі ст. ст. 54, 55 та 108 КЗпП України.
Залучення працівників до роботи у святкові та неробочі дні здійснювати на підставі наказів Ректора, погоджених з Профкомом, і оплачувати таку роботу згідно зі ст. ст. 72, 107 КЗпП України.
2.2.7. Відповідно до Галузевої угоди вираховувати із зарплати працівника – члена профспілки за його письмовою заявою членські внески та забезпечити їх перерахування на рахунок Профкому Університету в триденний строк після нарахування грошових виплат працівникові.
2.2.8. Водіям автомобілів АТП Університету:
– установити режим роботи з ненормованим робочим днем і відповідні надбавки в розмірі 25% тарифної ставки за відпрацьований час;
– надбавки за класність нараховувати за весь відпрацьований час.
2.3. Порядок надання відпусток працівникам Університету здійснюється на основі чинного законодавства та наступних положень Колективного договору.
2.3.1. Встановити таку тривалість щорічної відпустки працівникам Університету за відпрацьований робочий рік (крім наукових, педагогічних і науково-педагогічних працівників):
а) основна відпустка – 24 календарні дні; щорічна основна відпустка для:
– осіб з інвалідністю I, II групи – 30 календарних днів;
– осіб з інвалідністю III групи – 26 календарних днів;
– осіб віком до 18 років – 31 календарний день;
б) додаткова соціально-побутова відпустка (за основним місцем роботи) – 4 календарних дні (згідно зі ст. 13 КЗпП України, ст. 7 Закону України "Про колективні договори і угоди", ст. ст. 4, 8 та 23 Закону України "Про відпустки");
в) додаткова оплачувана відпустка – 7 календарних днів працівникам з ненормованим робочим днем відповідно до переліку посад працівників з ненормованим робочим днем, яким може надаватися додаткова відпустка (Додаток № 1 до Колективного договору) (відповідно до пункту 2 частини 1 статті 8 Закону України "Про відпустки" ).
2.3.2. З метою розширення трудових прав працівників Центру студентського харчування надавати їм додатково, за їх зверненням, у канікулярний період відпустку до 30 днів без збереження заробітної плати.
2.3.3. Керівникам підрозділів подавати до ВК узгоджені з профбюро підрозділу, затверджені профкомом і доведені до усіх працівників графіки відпусток працівників на наступний рік не пізніше 30 грудня поточного року.
Конкретний період надання щорічних відпусток у межах, встановлених графіком, узгоджується між працівником і керівником підрозділу, який зобов'язаний письмово повідомити працівника про дату початку відпустки не пізніше як за два тижні до встановленого графіком терміну (ст. 10 ЗУ "Про відпустки"). Перенесення терміну відпусток проводити у порядку, визначеному Законом України "Про відпустки".
2.3.4. За наявності коштів, заробітна плата за час відпустки виплачується до початку відпустки. За заявою працівника відповідні виплати здійснюються у найближчий строк, встановлений для виплати зарплати.
2.4. У разі звільнення штатного працівника Університету за окремим поданням керівника підрозділу, за відповідним наказом виплачується одноразова премія за багаторічну сумлінну працю, при непереривному стажі роботи в Університеті 25 і більше років – у розмірі 100 % від його посадового окладу.
2.5. При припиненні трудового договору за заявою працівника Університет виплачує належну суму заробітної плати та компенсацію за невикористану відпустку в найближчий строк, встановлений для виплати заробітної плати.
2.6. У разі смерті члена родини працівника Університету передбачити надання йому коштом Університету окремих видів послуг та грошової допомоги в розмірі не менше прожиткового мінімуму для працездатних осіб, але не більше посадового окладу.
2.7. Родичі померлого працівника університету – члена профспілки, мають право звернутися за грошовою допомогою на поховання до Профкому університету.
2.8. Штатним працівникам, які отримують заробітну плату за рахунок коштів загального фонду державного бюджету, за особистими заявами, узгодженими з керівниками та профбюро підрозділів, спільним рішенням Адміністрації та Профкому може надаватись матеріальна допомога на оздоровлення, за необхідності проведення складної операції, тривалого лікування та в інших екстрених та надзвичайних випадках. Розмір матеріальної допомоги – не менше прожиткового мінімуму для працездатних осіб, але сумарно не більше одного посадового окладу впродовж року, без врахування матеріальної допомоги на поховання членів родини, якщо така допомога надавалась.
Штатним працівникам, які отримують заробітну плату за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, грошова допомога в таких самих випадках і розмірах може виплачуватися в межах цього фонду.
2.9. За наявності економії фонду заробітної плати, за поданням керівника та голови профбюро підрозділу, наказами по Університету працівникам можуть призначатись премії та встановлюватись надбавки: за складність, напруженість у роботі; за виконання особливо важливої роботи; за високі досягнення у праці відповідно до Положення про преміювання працівників та надання матеріальної допомоги, Положення про форми і системи оплати праці. Порядок установлення та розміри надбавок і доплат до посадових окладів працівникам Університету встановлюються згідно з чинним законодавством.
2.10. Штатним працівникам, безперервний стаж роботи яких в Університеті не менше ніж 5 років, при сумлінному ставленні до виконання службових обов'язків, за поданням керівника та профбюро підрозділу до ювілейної дати може бути надана наказом по Університету премія в розмірі не менше 1000 грн, але не більше посадового окладу (разом по загальному та спеціальному фондах).
Ювілейними датами вважати 50, 60, 70 років і далі кожні наступні 5 років працівника.
2.11. Адміністрація та Профком надають допомогу в роботі Ради ветеранів Університету.
2.12. Адміністрація та профспілковий комітет Університету здійснюють заходи щодо забезпечення громадського порядку на території Університету.
2.13. Адміністрація Університету сприяє роботі органів Національної поліції України для забезпечення охорони громадського порядку на території Університету.
2.14. Для забезпечення сприятливих, безпечних умов праці, збереження майна Університету, працівників і здобувачів вищої освіти продовжувати роботу з удосконалення системи перепускного режиму в навчальних корпусах.
2.15. Для забезпечення умов праці викладачів, які закріплені за групами студентів у корпусах інших факультетів/навчально-наукових інститутів Університету, виділити та обладнати для них викладацькі кімнати у навчальних корпусах.
2.16. У випадках виконання службових обов'язків в умовах, коли неможливо встановити щоденну або щотижневу тривалість робочого часу, розробляти графіки цілодобового або позмінного чергування працівників НТБ, чергових Департаменту безпеки, медичних сестер СОК, швейцарів. Встановити для цих працівників обліковий період – 1 рік.
Тривалість робочого часу за обліковий період не може перевищувати визначеної законодавчо кількості робочих годин (ст. 61 КЗпПУ).
На роботах з 40-годинним робочим тижнем (цілодобового чергування), де неможливо визначити фіксовану перерву для харчування та відпочинку, тривалість обідньої перерви, відповідно до ст. 66 КЗпП працівникам надається перерва для відпочинку і харчування загальною тривалість не більше двох годин. Перерва не включається в робочий час. Перерва для відпочинку і харчування повинна надаватися, як правило, через (кожні) чотири години після початку роботи. Час початку і закінчення перерви встановлюється правилами внутрішнього трудового розпорядку. У табелі відпрацьованого часу передбачати за одну добу 22 робочих години.
На роботах з 38,5-годинним робочим тижнем, позмінним чергуванням 1 через 2, робочі години з 7:00 до 22:00, медичні сестри Спортивно-оздоровчого комплексу, де неможливо визначити фіксовану перерву для харчування та відпочинку, тривалість обідньої перерви, відповідно до ст. 66 КЗпП працівникам надається перерва відпочинку і харчування загальною тривалість не більше однієї години. Перерва не включається в робочий час. Перерва для відпочинку і харчування повинна надаватися, як правило, через (кожні) чотири години після початку роботи, мінімум 20 хвилин. Час початку і закінчення перерви встановлюється правилами внутрішнього трудового розпорядку. У табелі відпрацьованого часу передбачати за одне чергування 14 робочих годин.
Розділ 3 ОХОРОНА ПРАЦI ТА ЗДОРОВ'Я
3.1. З метою створення безпечних умов праці, екологічно чистого середовища, зниження захворюваності Адміністрація та Профком зобов'язуються:
3.1.1. Забезпечити своєчасне проведення за заявками підрозділів Університету атестації (переатестації) робочих місць зі шкідливими та важкими умовами праці за рахунок коштів підрозділів і Університету. Не допускати порушення термінів і порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Залучати представників Профкому (профбюро підрозділу) до складу комісій із проведення атестації робочих місць за умовами праці, обстеження санітарно-гігієнічних умов праці на робочих місцях з метою контролю за усуненням шкідливих та небезпечних умов праці, виявлених за результатами атестації.
3.1.2. Своєчасно проводити навчання з охорони праці відповідальних за стан охорони праці в приміщеннях підрозділів відповідно до нормативних документів.
3.1.3. Продовжити практику проведення оглядів-конкурсів з питань охорони праці в підрозділах Університету.
3.1.4. Продовжити вдосконалювати, оновлювати оформлення в навчально-наукових інститутах та на факультетах кабінетів з охорони праці в одній з діючих аудиторій, не виводячи її з розкладу занять та не змінюючи її закріплення за підрозділом.
3.1.5. Забезпечити за заявками підрозділів, а також згідно із затвердженим графіком проведення перевірки контуру заземлення та якості ізоляції електродротів у підрозділах Університету. (Згідно з Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими наказом Мінпраці та соцполітики України від 09.01.1998 р. № 4.)
3.1.6. Передбачити у зведеному кошторисі Університету кошти на встановлення доплат до посадових окладів працівникам, які працюють у шкідливих умовах (відповідно до атестації робочих місць), та відповідно до Закону України "Про відпустки" (ст. ст. 7, 8) надавати таким працівникам додаткову оплачувану відпустку до 7 календарних днів за роботу зі шкідливими та важкими умовами праці.
3.1.7. Забезпечити працівникам, які працюють у шкідливих умовах, відповідні умови праці згідно з Галузевою угодою (п. 7.2.3.) та ст. 8 Закону України "Про охорону праці".
Встановлювати таким працівникам скорочений 36-годинний робочий тиждень відповідно до Постанови КМУ № 163 від 21.02.2001 р. залежно від результатів атестації робочих місць за умовами праці
3.1.8. Забезпечити безумовне виконання кожним працівником вимог техніки безпеки, правил користування машинами, верстатами, механізмами, інструментом та використання засобів індивідуального і колективного захисту тощо.
3.1.9. Унеможливити забруднення або інші зміни природних властивостей атмосферного повітря в приміщеннях навчальних корпусів, шкідливі для життя, здоров'я працівників і здобувачів вищої освіти.
Своєчасно розглядати подання, акти профбюро підрозділів, комісій Профкому щодо порушень умов охорони праці та вживати заходів для їх швидкого усунення.
3.1.10. Забезпечити належну підготовку до експлуатації в зимових умовах бойлерних і теплопунктів Університету. Продовжити ремонт, реконструкцію систем обігріву приміщень корпусів, промивку радіаторів опалювання від накопиченої іржі до початку опалювального сезону (згідно із заявами підрозділів). Продовжити поступову, планову заміну старих радіаторів опалювання на нові.
3.1.11. Забезпечити у холодний період року нормативний тепловий режим у навчальних корпусах і гуртожитках Університету. Для цього планувати та виконувати відповідні заходи, у тому числі із залученням коштів підрозділів щодо енергозбереження, збереження тепла та своєчасного розрахунку за спожиті енергоносії.
3.1.12. Забезпечити виконання Програми з енергоефективності КПІ ім. Ігоря Сікорського на 2025-2030 рр., втілення її етапів з метою економії коштів на комунальні платежі.
3.1.13. З метою запобігання затопленню навчальних і службових приміщень корпусів унаслідок відлиг у зимовий період забезпечити своєчасне очищення дахів від снігу, льодових блокувань систем зливу води з дахів.
3.1.14. З метою запобігання в зимовий період на території Університету травматизму працівників та осіб, які навчаються, забезпечити своєчасне якісне очищення від снігу та льоду підходів до корпусів, використання пісочної суміші на дорогах проміж корпусів, тротуарів тощо.
У разі стихійного лиха додатково залучати працівників та здобувачів вищої освіти (за їх згодою) для більш швидкого очищення від снігу та льоду підходів до навчальних корпусів та гуртожитків Університету для більш безпечного пересування людей.
3.1.15. Своєчасно забезпечувати корпуси, підрозділи та гуртожитки Університету первинними засобами пожежогасіння та протипожежними приладами, які відповідають технічним вимогам.
3.1.16. Забезпечити поетапну реалізацію в Університеті заходів з інклюзивності.
3.1.17. Забезпечити архів Університету додатковими приміщеннями.
3.1.18. Для дотримання санітарно-гігієнічних норм у приміщеннях корпусів та запобігання захворюванням прибиральниць внаслідок використання для виконання службових обов'язків холодної води продовжити оснащення корпусів водонагрівальним обладнанням.
3.1.19. Своєчасно забезпечувати медичними аптечками підрозділи Університету.
3.1.20. Проводити роботи з метою покращення трудової та громадської дисципліни, дбайливого ставлення до матеріальних цінностей, аудиторного та лабораторного фондів, економії теплової, електричної енергії та води.
3.2. За результатами атестації робочих місць включити до Колдоговору перелік робочих місць, робота на яких дає право працівникам на пенсію за віком на пільгових умовах (Додаток № 2).
3.3. Щорічно оновлювати Угоду з охорони праці (Додаток № 3) шляхом внесення змін та доповнень до діючого Колективного договору.
3.4. Контроль за виконанням Угоди з охорони праці здійснювати щоквартально.
3.5. Адміністрації та Профкому забезпечити спільний контроль за виконанням організаційно-адміністративних заходів щодо запобігання палінню у приміщеннях та на території Університету.
3.6. Здійснювати заходи щодо створення умов безпеки, належного санітарного стану в корпусах, на території Університету, у тому числі в історичній парково-архітектурній зоні Університету.
3.7. З метою покращення безпекових умов діяльності здобувачів вищої освіти та працівників університету продовжувати здійснення заходів з облаштування укриттів та споруд цивільного захисту.
3.8. Здійснювати заходи щодо забезпечення рівних прав і можливостей осіб з інвалідністю у відповідності до основних положень Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні".
Розділ 4 СОЦIАЛЬНЕ СТРАХУВАННЯ, МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ОРГАНIЗАЦIЯ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ЛIКУВАННЯ I ВIДПОЧИНКУ
З метою профілактики та зниження кількості випадків захворювань працівників Університету, організації їх якісного відпочинку Адмiнiстрацiя i Профком домовились:
4.1. Забезпечувати функціонування, утримання та подальший розвиток баз відпочинку Університету відповідно до чинного законодавства. Надавати рівну можливість відпочинку на базах Університету всім категоріям працівників та членам їх сімей. Розвивати додаткові можливості щодо надання на базах відпочинку оздоровчих послуг.
4.2. У визначені терміни виконувати заходи, узгоджені і затверджені Адміністрацією та Профкомом згідно з Планом підготовки спортивних таборів, баз відпочинку до оздоровчого сезону, включаючи добір та підготовку персоналу баз на оздоровчий період.
Штатний розпис баз відпочинку на оздоровчий період узгоджувати з Профкомом не пізніше ніж за два місяці до його початку.
4.3. Профкому у межах кошторису передбачати витрати на придбання пільгових путівок на санаторно-курортне лікування працівників і дітей у супроводі батьків відповідно до медичних показань.
4.4. Відповідно до переліку професій забезпечити щорічне проведення медичних оглядів працівників, які працюють у шкідливих і важких умовах. Надавати Профкому інформацію про результати проведення періодичних медичних оглядів працівників, які працюють у шкідливих і важких умовах.
4.5. З метою сприяння розвитку фізкультурно-спортивного руху в Університеті, формування здорового способу життя і відновлення фізичної працездатності працівників, забезпечують пільгове користування послугами, що надаються спортивно-оздоровчим комплексом працівникам та дітям працівників Університету. Відповідно до договору між Профкомом та Адміністрацією. (На підставі ст. 44 ЗУ "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності" – про відрахування коштів підприємствами, установами, організаціями первинним профспілковим організаціям на культурно-масову, фізкультурну і оздоровчу роботу в розмірі не менше ніж 0,3 % від фонду заробітної плати.)
4.6. Надавати постійні безоплатні послуги з боку спортивно-оздоровчого комплексу (далі – СОК) Університету членам збірних команд Університету, колективів фізичної культури з різних видів спорту – працівникам Університету – для необхідних тренувань (згідно із затвердженим графіком тренувань) та якісної підготовки до запланованих змагань. Графіки тренувань затверджувати у директора СОК та голови профбюро СОК щоквартально.
4.7. Профком зобов'язується у кошторисі витрат на поточний рік передбачати кошти на придбання та оновлення спортивного інвентарю СОК згідно з поданими заявками.
Розділ 5 УМОВИ ПРАЦI I ПОБУТУ БАТЬКІВ, НАДАННЯ ДОПОМОГИ У ВИХОВАННI ДIТЕЙ
5.1. Продовжити дію гнучкого режиму робочого часу для працівників, які мають дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, за їх заявами та згодою керівника і голови профбюро підрозділу, не скорочуючи при цьому загальної тривалості робочого тижня.
5.2. Надавати одному з батьків, які мають двох або більше дітей віком до 15 років, або дитину з інвалідністю, або які усиновили дитину, матері (батьку) особи з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи, одинокій матері, батьку дитини або особи з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи, який виховує їх без матері (у тому числі у разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також особі, яка взяла під опіку дитину або особу з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи, чи одному із прийомних батьків щорічно додаткову оплачувану відпустку тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів.
За наявності декількох підстав для надання цієї відпустки її загальна тривалість не може перевищувати 17 календарних днів.
5.3. Упродовж року вживати заходів, спрямованих на оздоровлення та організацію дозвілля дітей працівників: отримання для них путівок у дитячі оздоровчі табори, в санаторії матері та дитини, забезпечення для них можливості відвідування на пільгових умовах секцій СОК Університету, дитячих вистав, отримання подарунків тощо. Максимально охоплювати вищезазначеними заходами дітей, які потребують особливої соціальної уваги і підтримки відповідно до Закону України "Про оздоровлення та відпочинок дітей".
Розділ 6 ЖИТЛОВО-ПОБУТОВІ УМОВИ, ОРГАНIЗАЦIЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КУЛЬТУРНИХ ПОТРЕБ
6.1. Розвивати та вдосконалювати мережу громадського харчування в Університеті.
6.2. Надати право Адміністрації за узгодженням з Профкомом залучати кошти інших організацій для будівництва, реконструкції та обладнання виробничих і житлових приміщень з метою поліпшення умов праці, відпочинку, житлово-побутових умов працівників, розвитку й оптимізації розміщення матеріальної бази університету.
6.3. Використовувати житло, яке знаходиться на балансі Університету, в першу чергу для науково-педагогічних працівників.
6.4. Профкому, профбюро підрозділів надавати організаційну підтримку для відпочинку працівників і членів їх родин, здійснювати фінансову підтримку працівників-членів профспілки та членів їх родин для відпочинку та туризму (відвідування музеїв, театрів та екскурсій до міст України та інших держав).
6.5. Адміністрації і Профкому сприяти залученню до занять творчістю працівників Університету та членів їх сімей, у тому числі на базі ЦКМ Університету.
6.6. Здійснювати заходи щодо утримання та розвитку паркової зони Університету в межах виділених асигнувань. Оновлювати систему зелених насаджень на території Університету.
Розділ 7 ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВОВИХ ГАРАНТIЙ ПРОФКОМУ
ТА ПРОФСПIЛКОВОМУ АКТИВУ
7.1. Адміністрація Університету:
– визнає пріоритетне право Профкому на укладення Колективного договору, а також право представляти інтереси трудового колективу Університету при вирішенні питань оплати праці, зайнятості, умов та охорони праці, оренди, харчування та інших професійних, соціальних питань;
– забезпечує реалізацію визначених чинним законодавством прав і гарантій діяльності профспілок, не допускає втручання в їх діяльність, обмеження прав профспілок або перешкоджання їх реалізації;
– розглядає впродовж 7 днів вимоги і подання профспілкових органів щодо усунення порушень законодавства про працю та Колективного договору, невідкладно вживає відповідних заходів
7.2. Адміністрація Університету за поданням Профкому надає час (зі збереженням оплати праці) виборним працівникам профспілки, не звільненим від своєї основної роботи, для виконання профспілкових обов'язків.
7.3. Відповідно до Закону України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності" та Галузевої угоди Адмiнiстрацiя надає Профкому Університету для виконання профспілкових обов'язків:
– можливість безоплатно користуватися автотранспортом, засобами зв'язку в межах узгоджених лімітів, а також іншими технічними засобами для поширення оперативної інформації;
– у безоплатне користування приміщення, які він займав станом на 01.01.2025 р.
7.4. Адміністрація надає можливість Профкому Університету включати представників профспілкової організації до складу рад, комісій відповідно до ЗУ "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності".
7.5. Зміна умов трудового договору, оплати праці, притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників, які є членами виборних профспілкових органів, допускається лише за попередньою згодою виборного органу, членом якого вони є. (Ст.41 ЗУ "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності".)
Розділ 8 РОЗПОДІЛ ПОВНОВАЖЕНЬ
8.1. Враховуючи необхідність розподілу повноважень при укладенні Колективного договору, встановити, що на рівні підрозділів є обов'язковими для внесення в колективні договори підрозділів пункти, що включають у якості виконавців керівників та/або голів профбюро підрозділів.
До колективних договорів підрозділів включаються також питання, які щодо цих підрозділів визначені Статутом Університету та відповідними Положеннями, а також питання, що відображають особливості їх діяльності.
Колективні договори підрозділів укладати не пізніше як за місяць до проведення Конференції трудового колективу Університету.
8.2. Доручити Адміністрації та Профкому Університету організувати реєстрацію та забезпечити контроль за укладанням колективних договорів підрозділів.
***
Додаток №3. Угода з охорони праці між Адміністрацією та Профкомом на 2025-2026 р.
Архів колективних договорів
- Колективний договiр на період з квітня 2025 р. по квітень 2030 р.
- Колективний договiр на період з квітня 2021 р. по квітень 2024 р. (подовжено до 2025)
- Колективний договiр на період з квітня 2020 по квітень 2021 року
- Колективний договiр на період з квітня 2019 по квітень 2020 року
- інші: 2018-2019, 2017-2018, 2016-2017, 2015-2016-, 2014-2015, 2013-2014, 2012-2013, 2011-2012, 2008-2009
Долучення | Розмір |
---|---|
Колективний договiр (395.23 КБ) | 395.23 КБ |